joi, 6 februarie 2014

Primele iubiri nu se uita niciodata

Recent, pagina Oz style de facebook a depasit 4000 de like-uri. Am simtit nevoia sa inregistrez un mesaj in care sa-mi transmit recunostinta fata de voi, toti cei care imi urmariti si imi apreciati activitatea. Mi-am dorit ca prin acest material sa fiu mai aproape de voi, sa reusiti sa ma cunoasteti mai bine, altfel decat o puteti face doar prin intermediul unor fotografii.

Postarea acestui material video a retrezit in mine o pasiune veche – cea pentru televiziune, daca ii pot spune asa. Acesta a fost visul meu inca de cand am intrat la facultatea de Jurnalism... Imi doream sa “fiu pe sticla”. Drumul nu m-a indreptat in acea directie, dar nu am renuntat niciodata la visul meu. Pe locul 2 s-a aflat mereu radioul, unde mi-am si facut stagiile de practica (Mix FM si Radio Romantic). De acolo am si deprins acea “voce de radio”. Tin minte perfect cum a inceput totul. Eram in practica la Mix Fm, iar cei din redactie aveau o sedinta. Nu puteam sa particip, asa ca unul dintre prezentatori m-a intrebat: “Stii sa prezinti stiri?”. Habar nu aveam, asa ca l-am urmat in studio, iar timp de 30-40 de minute el mi-a citit cu intonatie, iar eu am incercat sa il “imit”. Asta a fost inceputul. La Radio Romantic nu a mai avut cine sa ma asculte, acolo am fost pusa doar sa scriu, dar fiecare dimineata mi-o incepeam in studio, unde stateam cuminte si ascultam cum erau prezentate stirile. Acele 30 de minute de la Mix FM m-au schimbat definitiv. Cursurile de Radio si TV de la facultate au devenit preferatele mele.

La cursul de televizune din facultate - Eu, in calitate de prezentatoare

2007 Men Report/ Latest Buzz
(inca nu descoperisem machiajul :)))



Primul job, desi nu era nici in radio si nici in televiziune, mi-a oferit ocazia sa imi dezvolt aptitudinile. Magnetique – Men Report a fost primul site pentru care am lucrat si unde am prezentat pentru o scurta perioada de timp “Latest Buzz”, un soi de stiri din entertainment. Tot in acea perioada am facut materiale pentru iDieta si am pus voce pe cele de la Stiletto, site-uri ce apartineau firmei mama – Magnetique. A fost o etapa atat de frumoasa!

2007 iDieta

 

A urmat apoi Diva Hair, unde am continuat sa pun voce pe toate materialele postate pe site. Abia in 2011 am realizat un prim material in care apaream din nou “pe sticla”. Inca sunt surprinsa de evolutia dintre primele stiri pe care le-am facut si materialul de prezentare al Comunitatii Fashionistelor. Sunt atat de mandra de el!

2011 - Diva Hair/ Comunitatea Fashionistelor



Imi propusesem inca de la inceputul anului sa incep sa ofer si suport video pe blog, sa imi “imbogatesc” articolele si cu astfel de materiale, dar dupa ziua de astazi mi-am dat seama ca nu poate fi vorba doar despre un obiectiv. Este esential sa fac asta caci primele iubiri nu se uita niciodata, iar a mea ramane televiziunea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu