marți, 4 februarie 2014

Noutati din garderoba mea - De unde mi-am cumparat fuste cu peplum

Va spuneam cu ceva timp in urma, ca una dintre piesele must-have din 2014 este fusta cu volan sau, altfel spus, noua fusta cu peplum. Practic, acel surplus de material pe care eram obisnuite sa il intalnim in partea de sus, in talie, este acum pozitionat in zona tivului.

Imi doream o fusta de acest gen inca din 2013. Tin minte ca am vazut un singur model la H&M, dar l-am identificat prea tarziu, si nu mai aveau marimea mea.  Au mai fost cateva si pe la Zara, dar erau mini, deci nu se incadrau in gusturile mele.

Fustele cu peplum au inceput sa se poarte din 2013, iar in 2014, pentru ca trendul s-a pastrat iar designerii au propus noi modele, au devenit must-have. Ceea ce a facut ca si magazinele de mass-market sa ia notite si sa le produca intr-un numar mai mare.



De cand am scris primul articol despre fustele cu peplum si pana acum, am adaugat in garderoba doua modele. Intai am fost cu ochii pe magazinele online, care se pun la curent cu tendintele mult mai repede, iar pe Asos (preferatul meu) am gasit o fusta speciala, din brocart, cu imprimeu floral. Aceasta a costat sub 20 de euro, fiind redusa de la aproximativ 63 euro! Pentru ca imi doream si o fusta neagra (mult mai usor de asortat), am continuat sa caut si in magazinele de mass-market. H&M m-a salvat de aceasta data, iar fusta cu peplum pe care am gasit-o in acest magazin m-a costat doar 60 lei.

In weekend sper sa reusesc sa fac fotografii cu ele si sa va arat cum le-am asortat.

Voua va plac fustele cu peplum?  Eu imi mai doresc una alba :)))

4 comentarii:

  1. Ma uit la poza ta si zambesc cu gura pana la urechi si iti multumesc pentru asta. Pentru premierea de sf de clasa a 4-a mama mi-a facut o fusta cu peplum, grena, din matase, pe care mi-a dat-o sa o port cu o camasa beige. Am plans, nu exagerez, mai bine de o ora spunand ca eu nu ma imbrac cu fusta aia. M-am imbracat pana la urma... Nu stiu nici acum ce am avut cu ea, cert este ca am urat-o si nu am mai imbracat-o niciodata, dar a ramas imortalizata in poza, evident. Cum se intoarce moda, nu aveam eu de unde sa stiu ca fusta mea va fi la mare moda peste 14 ani :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! De-aia nu este bine sa arunci/ dai hainele :))) Ce-ai mai fi iubit fusta aia in 2014! :))) Depaseai si trauma si tot :P

      Ștergere
  2. Nu o sa-ti vina sa crezi, dar fusta de pe Asos am comandat-o si eu in urma cu cateva zile :)) Una alba, tot cu peplum, am vrut si eu si chiar gasisem modelul perfect pe Asos, dar nu mai era pe stoc marimea mea! Insa am reusit sa prind pe albastru regal, ultimul numar :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb modelul! Intr-adevar, revine moda din trecut, multe stiluri reapar.
    Ambele fuste sunt frumoase, Oana!

    pupici,
    www.style-advisor.com

    RăspundețiȘtergere