luni, 28 octombrie 2013

Cel mai usor tutorial de make-up pentru Halloween: Kitty cat



 



Vi-l prezint pe cel mai bun prieten al pisicutei: Liliacus Adorabilus


Pisicutele sunt extrem de populare in acest sezon sau, mai bine spus, urechiusele lor sunt la mare cautare, caciulile cu astfel de accesorii fiind adevarate piese must-have pentru sezonul rece 2013. Deci, ce costum ar putea fi mai potrivit pentru acest Halloween, daca nu cel de pisica?!

Machiajul este foarte simplu de realizat!

1. Machiajul ochilor trebuie sa fie unul de tip cat-eyes. De aceasta data am ingrosat coditele realizate cu tusul, pentru a da mai mult dramatism privirii;
2. Varful nasului si jumatate din nari se coloreaza cu ajutorul unui dermatograf;
3. Cu acelasi creion se traseaza o linie de la nas pana la buza superioara. Se contureaza si aceasta din urma, iar buza de jos se coloreaza cu un ruj nude.
4. Realizarea "pistruilor" reprezinta ultimul pas.

Pentru a defini look-ul de pisica, am purtat si o adorabila cordeluta cu urechi. Am luat-o de la Meli Melo si a costat doar 20 lei.

Este super simplu, nu-i asa?

Daca vreti sa mergeti pe ceva mai scary, nu ratati tutorialul de maine, cand va voi arata cum va puteti transforma in zombie!

4 comentarii:

  1. Aww, this is so cute :X Love it! Hmm...habar n-am ce-as alege daca m-as costuma de Halloween, de-abia astept sa vad si zombie-ul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ruxandra! Am activat si postarea cu zombie http://ozfashionista.blogspot.ro/2013/10/cel-mai-usor-tutorial-de-make-up-pentru_29.html Astept sa-mi spui care ti-a placut mai mult.

      Ștergere