sâmbătă, 30 iulie 2011

Cum sa iti faci fundite din propriul par

Cu putin timp in urma am mers la Chic Salon pentru noi materiale de hair style, pas cu pas, pentru Diva Hair. Deoarece imi place sa ma intalnesc des cu fashionistele m-am hotarat sa iaum si de aceasta datam pe cineva cu mine. Cea care m-a insotit a fost Dana de la Leather With Lace.

Amandoua ne-am facut cate doua coafuri, de efect, si usor de realizat chiar si acasa. Eu am optat pentru doua coafuri cu funde realizate din propriul meu par, una casual si alta potrivita pentru o tinuta mai eleganta, chiar pentru o nunta. In cazul Danei s-a optat pentru coafuri cu impletituri si rasuciri care sa se potriveasca fetelor cu parul ondulat si sa se vada minunat pe suvitele ei blonde. Nu in ultimul rand, coafurile cu impletituri sunt ideale pentru vara asa ca oricine trebuie sa stie sa isi faca cel putin una pentru acest sezon!

Iata coafura eleganta cu funda intr-o parte:


Si coafura jucausa cu funda in crestetul capului, inspirata din stilul Lady Gaga sau mai bine spus Minnie Mouse!



Impreuna cu Dana de la http://leatherwithlace.blogspot.com/


Daca va plac aceste coafuri puteti sa aflati ce pasi trebuie sa urmati pentru a le realiza din articolul "Coafuri rapide: Cum sa iti faci doua tipuri de cocuri cu funde din par". Astfel veti invata cum sa va faceti o coafura cu funda din par precum Lady Gaga sau cum sa va coafati singure pentru un eveniment sofisticat.

Articolul cu coafurile Danei va fi publicat, in curand, pe Diva Hair.
Coafuri rapide: Cum sa iti faci doua tipuri de cocuri cu funde din par

Afla mai multe pe DivaHair.ro

12 comentarii:

  1. Mi se par absolut adorabile amandoua!!!
    Ce inseamna sa ai par des, lung si frumos, plus ceca imaginatie si curaj pe langa... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute! Funditele sunt lovely! Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Rocs si eu am ramas suprinsa cand am vazut ce poti face, dintr-un par, cu foarte mult tapaj si fixativ :) Legat de curaj... daca esti fashionista automat trebuie sa ai si curaj atunci cand te imbraci. Uneori, cand imi aleg hainele imi mai trece si mie prin minte "vai, dar ce o sa spuna lumea cand o sa ma vada asa pe strada?" dar imi sterg imediat din minte acest gand pentru ca trebuie sa-mi placa mie si sa ma simt eu bine :) restul... nu mai conteaza.

    PS. Ma bucur ca iti plac Andreea! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat-o...Nu a iesit ca la salon, dar a iesit suficient de bine incat sa o fac si a doua oara... Cat despre reactia celor din jur, who cares? important e ca m-am simtit eu bine cu o astfel de coafura :D

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S: funda in crestetul capului. Pentru cealalta nu am suficient par :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Important este ca ai incercat! Ma bucur ca ti-a placut ideea si ca te-a inspirat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut articolul de pe divahair si cred ca e primul tutorial cu adevarat ilustrativ.Nu am parul atat de lung ca al tau,Oana,insa mi-a iesit o fundita mai mica,la care trebuie sa mai lucrez pentru a fi perfecta.Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce ma bucur ca ai incercat! Si eu mi-am refacut singura fundita la putin timp dupa ce am fost la salon si am incercat o tehnica noua. Gasesti mai multe informatii in aceasta postare (pe la mijloc) http://ozfashionista.blogspot.com/2011/09/cum-fost-la-workshopul-de-makeup-cu.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, se poate sa mi recomanzi exact persoana care ti-a facut aceste coafuri? (ma intereseaza aceea cu funda la spate ptr nunta mea..) Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Hair stylist-ul se numeste Gina Aron. Gasesti aici mai multe detalii ca sa vezi cum se face pas cu pas http://www.divahair.ro/frumusete/coafuri_si_tunsori/coafuri_rapide:_cum_sa_iti_faci_doua_tipuri_de_cocuri_cu_funde_din_par

      Ștergere
  10. cea intr-o parte imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cea din aceasta postare ai vazut-o? http://ozfashionista.blogspot.ro/2011/09/cum-fost-la-workshopul-de-makeup-cu.html Este preferata mea.

      Ștergere